دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394
بازدید : 241
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو با کیفیت اروجینال

ترانه : علیرضا روحانی آهنگ : سعید سام تنظیم : کاوه حقیقی

دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو

Download New Music Ali DanialTelo Telo

برای دانلود آلبوم به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو

متن آهنگ علی دانیال بنام تلو تلو

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

داری کارو به همونجا که نباید میکشونی

هنوزم نگفتی پشیم میمونی یا نمیمونی

موهاتو وا میکتی تا دل من هوری بریزه

حتی اختم تخم تنهات واسم عزیزه

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

هر چی حرف دانلود آهنگ جدید عاشقنونست

وقتی که تو هستی میگیم

مستی رو راستی شنیدی

اینو تویه مستی میگم

دستو نگیری از من فاصله خیلی کشندست

اون نگاهو خندهات خیلی دیوونه کنندس

دیوونه کنندس

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

تلو تلو میخورم از بسکه شدم مست تو

بد جوری خوبه حالم وای از دست تو

 

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com